czwartek, 3 stycznia 2013

..że niby INSTYNKT?

Zdjęcie już trafiło na bloga, ale postanowiłam dodać mu trochę oprawy. Zdecydowałam się, gdy tylko przeczytałam o Wyzwaniu #34- Zwierzaki na blogu scrapgangu, więc jest i kolejna karta do mojego art journala.





Tym razem jaśniejsze kolory, mniej gesso, mniej zachlapania, za to troszkę więcej szarpania. :) Już po barwach widać kto tu tęskni za wiosną. Pogoda iście jesienna, raczej nie nastraja pozytywnie, więc trzeba sobie jakoś radzić :)

Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod ostatnimi postami. Naprawdę potrafią pobudzić człowieka do działania! :*
G.

6 komentarzy:

  1. Świetne! Fajne hasło: instynkt kocierzyński ;)
    Dzięki za udział w wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne wyzwanie i jak tu nie brać w nim udziału :)

      Usuń
  2. Jak ślicznie i z jakim ważnym hasłem, już wiem, co mną kieruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń