sobota, 16 marca 2013

Może morze?

Budzik był dziś dla mnie łaskawy- komórka się rozładowała i nie zadzwonił :P
Obudziły mnie promienie słońca zza rolety i niewymiziany kot :)
Na dworze śnieg, więc i ja ostatnimi czasy poczyniłam coś śniegowego. Na warsztat wzięłam zdjęcie morza zimą (Dziękuję K. :*). Niestety nigdy nie dane mi było zobaczyć tego połączenia, więc może kiedyś :) 
Do przygotowania tego scrapa skorzystałam z ScrapMapki #25, trochę ją kopnęłam i w ogóle i wyszło tak:






Pozdrawiam sobotnio z kawusią w ręce :)
G.

3 komentarze:

  1. Rozkręcasz się a ja chętnie w tym uczestniczę :)
    U mnie "spadł" właśnie drugi kubek kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa jest dobra na wszystko (mówi to osoba uzależniona:D)
      Dziękuję za wsparcie słowem, które jest dla mnie bardzo ważne :)

      Usuń
  2. Morze zimą właśnie widziałam, nie ma czego zazdrościć, zimno jak niewiemco :D.

    OdpowiedzUsuń