sobota, 20 kwietnia 2013

Enjoy the moments

Ostatnimi czasy bardzo wkręciłam się w robienie layoutów. Zwłaszcza jasnych, z niewielką ilością chlapania. 
Dodatkowo staram się (nie zawsze mi to wychodzi), żeby nie były idealnie docięte itd, ale w głowie mam poukładane tak, że MUSI (:P) być równo. Walczę z tym, bo patrząc na inne, piękne prace dochodzę do wniosku, że te krzywizny są piękne :D

Dzisiejsza praca leżakowała jakiś czas. 
Po zdjęciach widać, że robione były, gdy słońce pojawiało się tylko wtedy, gdy miało na to ochotę, czyli rzadko.





Miłego dnia!
:*

G. 

2 komentarze:

  1. Fajnie, że się wkręciłaś, bo ja bardzo lubię oglądać Twoje scrapy :)
    Ten LO jest taki lekki, zakręcony, w pierwszej chwili ma się wrażenie, że panuje na nim bałagan (w pozytywnym znaczeniu), a jak się przyjrzy bliżej, to widać, że to bałagan uporządkowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym trochę nabałaganić (niekontrolowanie :P), ale jeszcze nie do końca mi wychodzi ;) Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń