wtorek, 28 maja 2013

Oops...!

Czas na maleństwo :)
Kolejnym wyzwaniem na blogu ArtGrupa ATC zadanym przez Iwonę jest 'Na dnie szuflady'.
Należało zrobić porządek w szufladach (;)), znaleźć starocie (najlepiej metalowe) i przygotować ATC z ich udziałem. Wymaganie dodatkowe? Taaaaak, było! Użyć barwy narodowe (bo maj!).
Mój ateciak poleci do Amlai :) Jednym okiem widziałam już co dla mnie przygotowała, teraz lecę przyjrzeć się DOKŁADNIEJ :)
Oto moje małe dziewczę, które ewidentnie coś zbroiło. 
Jak myślicie, co tym razem? :)




W szufladzie duuużo pierdół, znalazłam też kawałek drucika, z którego uformowałam kwiatuszki :) Trochę pokraczne, ale i tak mi się podobają ;)
Życzę udanego wtorku!
G.

10 komentarzy:

  1. Nie wiem co spsociło ale jak widać nie po raz pierwszy...Ty spsociłaś małe ,różowe cudeńko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to miał być czerwony. Wyszedł baaaaaardzo blady, na zdjęciu jeszcze bardziej wygląda jak różowy :P

      Usuń
  2. Ojej... extra pomysł... Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się! Cieszę się że to cudeńko trafi w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jakie śliczne !!! Uwielbiam, uwielbiam !! A ta malutka jaka boska... O rany !!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, pomysłowe i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności masz w tej szufladzie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ogromnie za każde słowo! :*

    OdpowiedzUsuń