wtorek, 12 listopada 2013

*Fall in love..*

Wiem, że często o tym mówię, ale naprawdę pokochałam jesień :)
Dodatkowo na blogu scrapki.pl dziewczyny w tym tygodniu inspirowały nas jesiennie.
Musiałam wziąć w tym udział, a jak!







Dodatkowo wykorzystałam mapkę z kolejnego wyzwania na scrapuj.pl


Wszystkie stemple to ukochane 3rd Eye!
Poza tym obrodziło u mnie w produkty 13arts, czyli standardowo pasta modelująca oraz mgiełki (ta i ta), mikrokulki złote, cekiny

Dobrej nocy!
Dziękuję, jak zawsze ;*
G.

11 komentarzy:

  1. naaaaaajs :P też się nie powstrzymałam i popełniłam jesiennego scrapa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! Ja też kocham jesień, tylko dlaczego ona musi być taka zimna pod koniec?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great bg....love where you've placed the photos...& sequins....nice finishing touch:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak! naprawdę się zakochałam! fantastyczne faktury, kolory, stemplowania! mrauuu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny scrap! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is awesome! I love all the different mediums! STunning!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ zmediowane :D niesamowite LO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna praca:)
    Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  9. The colours in this are amazing... I love how it moves from the strong pink to the golden oranges, and the textures are wonderful.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy! Ten napis (jakby mi ktoś o nim opowiedział - pomyślałabym, że wyjdzie tandetna masakra) - a tu jest tak mocny, odważny i potrzebny! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń